To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


tirsdag den 7. juni 2011

Kære L,

Puha, så blev den frygtede eksamen endelig overstået!
Min uge har ikke været så kontrolleret som jeg havde håbet, men jeg synes heller ikke det er gået helt galt, selvom T og jeg delte en Ben & Jerrys i går til noget frisk frugt.
Jeg har en aftale med lægen igen på torsdag til vægtkontrol, men jeg tror jeg skubber aftalen en uge, så jeg kan få lov til at give den en ordentlig skalle.

I dag har min mad set således ud:
1 grovbolle + 2 ostehapser + 1 kop kaffe med mælk og sukker
1 bolle med æg og rejer (fra den lokale delikatesse)
Jordbær
Fuldkorns fusillini med 8% ostesauce med spinat, champignoner, skinkestrimler og porre

Jeg synes ikke det er så slemt, selvom jeg ville forkæle mig selv lidt efter eksamen - synes du?

Nå, men jeg har i øvrigt fået købt et par Nike Free, så jeg har godt fodtøj til gåture. De er simpelthen så lækre og kostede kun 340,- inkl. porto på den blå avis! :-D

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Kram S

Ingen kommentarer:

Send en kommentar