To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


torsdag den 26. maj 2011

Kære L,

Så havde jeg min første syndedag i går. Kun med chips sent på aftenen, så ikke hele dagen, dog! Jeg var i et underligt humør og havde brug for at 'rase' ud, og det blev så med chips i stedet for en løbetur, der jo havde været noget bedre for mig...
Jeg tror faktisk jeg gjorde det for at sabotere mig selv... Ved du hvad jeg mener? Jeg tabte mig jo meget i fredags og har vejedag i morgen, så for at bevise overfor alle at jeg er en fiasko, besluttede jeg mig for at spise chips... Fuck, hvor er det åndssvagt!!
Nå, men jeg sidder oppe på hesten igen og ryster på hovedet af mig selv. Jeg skal ud af den her bobble, hvor jeg tror jeg ikke er noget værd (tak for hjælpen, brormand!) og begynde at tro på mig selv. For jeg KAN og jeg VIL!
Hvordan går det hos dig, søde?

Kram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar