To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


tirsdag den 24. maj 2011

Kære L,

Så blev det tirsdag og det er en lettelse at være kommet i gang med at tælle kalorier igen! Weekenden var overhovedet ikke slem madmæssigt, jeg spiste bare færre kalorier for at give lidt plads til to gange fest - men sprutkalorierne har ikke været helt i kontrol. Til gengæld gik jeg en masse fredag OG dansede og jeg holdt mig fra chips og lignende! Så jeg har gjort det bedste jeg kunne, synes jeg!

Hvordan har din weekend været, søde?

Knus S

Ingen kommentarer:

Send en kommentar