To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


fredag den 20. maj 2011

Kære seje L,

Din veninde har virkelig ret! Jeg kan også mærke at jeg gerne gør lidt ekstra for at T siger til mig at jeg er sej! :-) Pisse flot at du tog cyklen, og især når det var så mange kilometer! Du kan sagtens være stolt af dig selv også! ;-)

Jo, jeg var på vægten her til morgen, og sørme om jeg ikke har tabt mig 1,7 kg!!! Hvad siger du så?? Jeg er virkelig overrasket, for man skal jo også lige huske at sidste weekend var ret usund... Nå, men vægten siger 95,3 kg. og selvom det er mega meget, så er jeg bare STOLT af mig selv, fordi jeg har bevist at jeg kan!!!

Hav en super lækker weekend, søde!!

Kram

2 kommentarer:

  1. WOW! Hold da helt kæft hvor er du bare sej :D

    SvarSlet
  2. Tak smukke! Jeg føler mig også ret sej i dag! ;-D

    SvarSlet