To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


onsdag den 18. maj 2011

Kære L,

Hvordan går det med dig? Jeg savner at høre fra dig!

Her går det fint. Jeg har fået ret godt styr på maden og det er slet ikke svært når jeg er herhjemme, men jeg frygter selvfølgelig at skulle spise ude.

Denne weekend bliver heller ikke god for mit vægttab, for ikke nok med at jeg skal til folkeskolereunion på fredag, så skal jeg til kandidatfest OG fødselsdag lørdag, så det bliver to dages druk og grillpølser. Så jeg må se om jeg ikke kan komme ud og løbe nogle ture inden da...

Jeg glæder mig faktisk til at skulle veje mig på fredag, for jeg føler virkelig at jeg gør en indsats nu. Jeg giver ikke bare slip til aftensmaden og tænker at det nok skal gå - og jeg spiser heller ikke aftensmaden mere. Ikke fordi det er 'forbudt' men fordi jeg ikke har været sulten/sulten nok. I dag bliver det nok til noget senere, for jeg har ikke fået nok kalorier i løbet af dagen, og det kan jeg også mærke...

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar