To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


fredag den 20. maj 2011

Kære S,

Så er det fredag - er du hoppet på vægten? :)

Sikke da en dame du har snakket med hva... Hvis jeg kommer ned og bare veje ti kg for meget - og jeg er tilfreds - så vil jeg da prutte på hvad mit bmi siger. Hovedformålet er vel at finde en "figur" som man er glad ved, og så det ligemeget om vægten siger 62 eller 72.

I går besluttede jeg mig for at cykle ud til stationen, og derfra køre videre med bussen jeg normalt bare tager på den anden side af vejen ;) Da jeg skulle hjem stod jeg af på stationen, og cyklede så hjem igen. Så røg der godt 8 km ind på min cykelkonto der. Dejligt :) En veninde sagde, mens jeg overvejede om jeg gjorde det eller ej - "du er supersej hvis du gør det"... Og hvem vil måske ikke gerne være sej? ;)

Håber du får en festlig aften :)

Kram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar