To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


torsdag den 19. maj 2011

Kære L,

Haha nej, jeg spiser skam stadig aftensmad! Ved godt nok ikke lige hvad jeg var i gang med at skrive der, men færdig blev jeg vist ikke! ;-)
Flot at du fik vendt skuden, min pige! Du er jo SEJ!

Hende sygeplejersken jeg talte med sagde altså mange underlige ting, det var ikke kun det med kartoflerne (som jeg i øvrigt aldrig kunne finde på at holde mig fra!), men hun spurgte mig også hvor meget jeg regnede med at skulle tabe mig og jeg sagde at jeg gerne ville ende omkring 70 kg, for der havde jeg haft det rigtigt godt sidst (du har jo set billeder - lignede jeg én der skulle tabe mig yderligere 10 kg??), så siger hun "hovedreglen er at tage sin højde (162) og tage et-tallet væk (62) og så er det dét du skal veje, men hvis du har det fint med at være ti kilo overvægtig så er det jo hovedsagen" JA! Det sagde hun virkelig!! Sidst hvor jeg var i denne vægtklasse var jeg til vejning osv. i et fitnesscenter, hvor damen sagde til mig at jeg var bygget kraftigere (eller noget i den retning), så jeg havde slet ikke behov for at tabe mig så meget som mit BMI f.eks. siger.... Forvirret? Much!!

Nå, men det er dejligt at det kører for os begge! :-) Også en skønherlig torsdag til dig, min kære! ;-)

Kram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar