To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


torsdag den 19. maj 2011

Kære S,

så har jeg fået lidt søvn :)

Skal lige forstå det rigtigt... Spiser du ikke aftensmad? Og så mht til de kartofler der. Synes hele tiden der er så meget for og imod, min diætist har skrevet dem på min plan og mener absolut ikke at der er noget galt i at spise kartofler. Selvfølgelig i begrænsede mængder, men sådan er det jo også med alt andet. Har søgt flere steder på nettet og der skriver de at det mest er mirakelkure som forbyder kartofler - og ris og pasta! Hovedsagen når du spiser er at du bliver mæt i lang tid - og det gør du med de tre ting :) Så jeg synes bare du skal spise kartofler, i min plan står at jeg må få mellem 120-180 g :)

Jeg fik vendt den negative bøtte i går, og havde en fantastisk dag hvor der bare var styr på mit madindtag! Beviste så endnu engang at den struktur jeg har når jeg arbejder - ja den skal jeg overføre til når jeg har fri. For det kører bare så meget nemmere :) Var helt stolt af mig selv. Det eneste jeg gjorde - som ikke var planlagt fra morgenstunden - var at bytte en halv skive brød m. pålæg ud med en kop af min fantastiske chai the.

Jeg skal til diætist igen onsdag i næste uge. Så må jeg se hvordan verden ser ud :) Glæder mig til at se hvad din vægt siger i morgen :)

Hav en rigtig dejlig torsdag,
knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar