To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


torsdag den 1. september 2011

Meditation - eller forsøg derpå

Kære S

Jeg kan lige nå et lille ekstra indlæg, inden jeg skal ind til psykolog :) Den anden dag lånte jeg jo en bog på biblioteket om meditation. Jeg satte cden på om aftenen, og ville give det en chance. Manden sagde at jeg skulle sætte mig i en behagelig stilling, men jeg lagde mig ned. Tænkte at jeg bedre ville kunne slappe af sådan, og når jeg har prøvet selvhypnose har jeg gerne måtte ligge ned. Nogle minutters forklaring senere sagde manden så "Der er forskel på meditation og at sove - så hvis du vil sove så ligger du dig bare ned". Så tænkte jeg "Næææh du" - og så slukkede jeg for ham. Det skulle han ikke bestemme ;) Prøver bestemt igen en anden gang. Tror bare ikke jeg havde overskudet til at sætte mig ind i noget nyt ;)

Jeg skriver igen senere. Tag en god dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar