To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


onsdag den 11. maj 2011

Kære L

Jeg har ikke haft en vægt i lang tid, så det er sikkert også derfor jeg tog på i juleperioden. Pludselig var meget af mit tøj simpelthen blevet mindre!!

For et par måneder siden skete der dog noget underligt: pludselig mistede jeg simpelthen min appetit!! Mig, som aldrig missede et måltid eller sagde nej tak til noget som helst! Det varede ikke længe før jeg havde fået styr på mit indtag. Nu tænker jeg mig om før jeg propper noget i munden - altså, på den måde om jeg er sulten, tørstig eller bare keder mig - for jeg forsager INTET! Jeg lever stadig som et ganske almindeligt menneske, der tager i byen, spiser junk dagen derpå, slik/is/whatever en gang imellem osv. Mit motto er: Alt med måde!

Jeg ved ikke om jeg har tabt mig, men det tror jeg. Thomas siger i hvert fald at han kan se forandringer. Mit princip med ikke at få en vægt ind ad døren er jeg blevet nødt til at fravige, for jeg har brug for at vide om der sker noget.

Til gengæld er jeg gået helt i stå på motionsfronten. Jeg gider simpelthen ikke. Men det er dog blevet noget bedre med bare at komme ud, efter vi er flyttet til Aabenraa. Det er meget sjældent at jeg bruger bilen, hvis jeg skal noget, i stedet går eller cykler jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar