To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


onsdag den 11. maj 2011

Kære S,

Dejligt du vil være med herinde :) Så skal vi sammen finde motivation og snakke om hvad der ellers rører sig.

Har haft en virkelig nede periode, tog 5 kg på fra februar og her til den 2. maj hvor jeg igen var ved diætist. Tænkte at nu var det fandme nok, og at jeg ville vise mig selv og verden at jeg kunne tabe mig og nå mit mål.

Har aftalt vejning med diætisten cirka hver 14. dag indtil sidst i juni, og så må vi derefter aftale hvordan det skal køre. Har det bedst med den korte snor, og at blive samlet op inden jeg kører ud på sidespor igen.

Dagene efter mødet skrev jeg ned og planlagde om morgenen hvordan dagens måltider skulle se ud - så der ikke var noget at diskutere med mig selv om. Jeg var SÅ dårlig af pludselig ikke at få sukker, så var rart at have planen at holde mig til. Den røg så lidt i weekenden, men fra i morgen vil jeg skrive ned igen, og skrive hvis ikke jeg overholder planen. På den måde kan jeg se hvor meget jeg træder ved siden af, istedet for at fordoble det og se helt sort på det.
Og så er det jo bare en fantastisk årstid som giver så meget energi også! Flytter sgu til spanien når det bliver vinter ;)

Hvordan står det til hos dig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar