To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


lørdag den 14. maj 2011

Kære S,

Puha, den med vægten kender jeg. Min vægt gik i udu, og jeg valgte bevidst ikke at købe en ny. Jeg ville være fri for at veje mig konstant, og vægten skulle ikke være det som bestemte om jeg havde det godt eller ej. Blev dog klogere da kalorierne efter noget tid havde syet meget af mit tøj mindre - og ejer nu en vægt igen!

Jeg har haft nogle dumme dage her på det seneste. Er som om gode intentioner er forsvundet, så i dag skal jeg kæmpe mig ind i rytmen igen. Den anden dag da jeg havde været ved diætist fortalte jeg kæresten at "Idag har jeg syndedag". Da jeg om aftenen ikke havde syndet sagde kæresten pludselig "jeg må indrømme at jeg er stolt af dig, du sagde du ville synde - men du har intet gjort". Jeg har så taget revanche torsdag og fredag, men i dag bliver en god dag!

For at fastholde mig selv i dagens madprogram vil jeg lige dele det med dig;
Havregryn med rosiner og skummetmælk
2 sk knækbrød med hvidløgsost
1 sk rugbrød med hamburgryg og hytteost samt blandet grønt
1 sk sandwichrugbrød med mørk 73 % pålægschoko
Fuldkornspasta med kødsovs med en masse skjulte grøntsager i
Youghurt med Isis Choko Crunch

Choko crunch lyder for godt til at være sandt, men Isis har virkelig fundet fidussen der. Jeg tjekkede med diætisten og den holder 100 % hvad den skal for at være morgenmadsprodukt. Endda med 19 % kostfibre i! Den er sødet med dadler, og har en let smag af choko. Og når den så kommer i vanilie youghurt - ja, så er det bare perfekt! Bruger det tit som aftenhygge eller som mellemmåltid mellem frokost og aften da det mætter godt, og jeg dermed ikke spiser for meget til aften. 

Jeg vil få gang i dagen, klokken er 8.30 og morgenmaden er spist. Håber at du får en rigtig dejlig dag.

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar