To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


lørdag den 14. maj 2011

Kære L,

Det der Isis Choko Crunch skal jeg da helt sikkert have købt! Det er nemlig ret svært at finde noget der er sødt, men sundt nok til at kunne bruge som snack, hvis man kommer i dét humør!
I går havde jeg en fuldstændigt helt og aldeles dårlig dag! Jeg hoppede nemlig på vægten og måtte konstatere at jeg vejer mere end jeg nogensinde for har gjort (mens jeg har set det i hvert fald). 97 kg. siger den. Jeg var i dybt chok hele dagen og talte febrilsk kalorier for at finde ud af om jeg virkelig havde løjet for mig selv, men det lader det ikke til. Dem der har set billeder fra sidst jeg var så overvægtig, kan ikke forstå at jeg vejer mere nu, for jeg ser ikke lige så tyk ud nu som jeg gør på de gamle billeder - og i øvrigt føler jeg mig ikke så tung, ej heller synes jeg at det ser så slemt ud...
I dag er jeg faldet lidt ned igen, for intet har jo ændret sig. Jeg er stadig den samme, mine venner elsker mig stadig osv. Så jeg er gået tilbage til IKKE at tælle kalorier, for jeg bliver nødt til at se om jeg har fat i den lange ende med den kost jeg spiser nu. Hvis jeg ikke kan se vægttab om nogle uger, ja så skal der gøres noget, men lige nu vil jeg fortsætte som før (men dog skære slik og is ned til et absolut minimum) og så se om det er helt hen i hegnet.

Ellers vil jeg give din kæreste ret, for jeg er OGSÅ stolt af dig! Nogle gange når man sætter sig for at have en syndedag, så er der alligevel noget indeni der siger "Nej, fandme nej!" og det er så vigtigt at have den stemme! Flot, søde! :-D

Hvad skal du ellers lave i weekenden? Vi havde besøg af K+F i går og der gik lidt rødvin i det, men i dag skal vi ikke noget. Bortset fra at hygge og gå en lang tur med hunden :-) I morgen skal vi til konfirmation et meget fint sted, der hedder Hotel Baltic. Jeg er meget spændt på maden - især fordi vi har hørt at kuvertprisen er ca. 600,- pr. person!! 8-O

Når du synder, hvad er det så du synder med?

Kh. S

Ingen kommentarer:

Send en kommentar