To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


tirsdag den 6. september 2011

Argh, sikke en dag!

Kære L

Hold fast, hvor er jeg træt af folk i dag... Men det er en længere historie, så jeg holder mig bare til det relevante ;-)
Jeg var oppe hos lægen, hvor jeg talte med sygeplejersken. Hun var lige så irriterende som sidst mht. vægttab, men ifølge hende kan jeg sagtens melde mig ind i vægttabskampen igen, og det har jeg så tænkt mig at gøre!
Der er åbenbart INTET der står i vejen for, at jeg kan tabe mig på lige fod med alle andre, og det sagde hun til mig i en tone der i virkeligheden sagde "Ja ja, der troede du lige du havde en god undskyldning for at æde, hva??" Okay, det er muligvis ikke helt rigtigt, men jeg var allerede irriteret på det tidspunkt, så næsten alt hvad hun sagde irriterede mig...
Så nu vil jeg lave en generel madplan over dagen, eller dvs. to, for det skal både være for de dage jeg er på uni og for de dage, hvor jeg er hjemme. Havde du ikke en madplan jeg måtte kigge på?

Jeg kan godt forstå at du går fra den strenge kontrol med maden, når du er i psykologisk behandling (hedder det dét?). Med de ting du har været igennem, må det trække tænder ud. Jeg kunne heller ikke gøre begge ting. Til gengæld synes jeg det er så SEJT, at du er begyndt at svømme igen! :D Lige her vil jeg følge dit eksempel - dog ikke tidspunktet, for skulle jeg svømme om morgenen, så ville jeg sgu nok drukne! ;-D

Nå, jeg må i gang med lektierne! :-)

KRAM!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar