To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


tirsdag den 6. september 2011

Godt at se dig igen :)

Kære S,


Velkommen tilbage :) Din mad så da fornuftig ud igår. Dejligt at se at du giver lille Ib svensk pølseret - i LOVE it!! :D Håber at din anden dag på skolebænken også går godt.

Jeg har været ved lægen i dag og blive vejet. Havde taget på, så er nu på 117 kg! (Stadig tab på 3,6 kg fra start) Fortalte hende at det må være max grænsen pt, og at jeg ikke har overskuddet til at tage kampen med maden op. Er begyndt at svømme igen, og vil arbejde på at få motionen ind i det daglige. Selvfølgelig tænke over hvad jeg spiser. Men, vil ikke gå ind og lave kæmpe ændringer pt. Må indrømme at psykologsnakkene trækker lidt af overskuddet væk. Kan mærke at der bliver pillet ved noget som fylder, og som måske vil ændre på mit syn på mig, og nogle folk omkring mig.

Nu til det positive. Per Brændgaard skrev i går på sin facebook at han skulle underholde i morgen tæt ved mig. Fik nummeret til hans kontakt - tilmeldingsfristen er for længst overskredet - og nu skal jeg sørme op og høre ham snakke kl 14 i dag :) Glæder mig til hans input - og det kommer der med garanti et  indlæg om senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar