To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


mandag den 5. september 2011

Lang tid siden...

Kære L

Ih, hvor er jeg bagud med at få svaret på dine indlæg, men jeg har bare selv været totalt idéforladt i forhold til hvad jeg skulle skrive.
I dag er jeg startet på 5. semester. Det er godt nok lidt hårdt efter så lang en sommerferie, men jeg skal bare lige i gang. Dagen i dag er gået fint, og jeg er IKKE gået omkuld på sofaen som forventet, så jeg er positivt overrasket! :D
Jeg var på vægten her til morgen, og den viste 97,2 kg. Det går bare ikke, så jeg glæder mig til i morgen, hvor jeg skal til mit første lægebesøg som gravid. Jeg vil snakke med sygeplejersken om at tabe mig mens jeg er gravid, for det har jeg fået at vide at man gerne må (så længe man ikke decideret er på slankekur). Den første tid har været slem med kvalme, så derfor har jeg også bare spist hvad jeg havde lyst til, når jeg kunne få det ned. Desværre har der været fuld gas på junk og chokolade, men nu har jeg fået det bedre og har lyst til at spise helt almindelig mad igen :)
I dag er det blevet til:

1 sk. rugbrød m/kødpålæg og agurk
1 lille portion yoghurt m/corn flakes
1 levebrødsrugbolle m/friskost, hamburgerryg, agurk
1 nektarin
1 sk. valnøddefranskbrød m/brie
Svensk Pølseret (14% pølser, kartofler, gulerødder, porre, løg, tomatpuré, lidt ketchup, minimælk og krydderier) MUMS!!!
Jordbær med mælk

Det bliver til for meget brød i løbet af dagen, men jeg har simpelthen ikke lyst til andet, så det må jeg tage med indtil videre...

Har du haft en god dag, søde?
Kram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar