To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


onsdag den 24. august 2011

Er her stadig :)

Kære S,
undskyld stilheden... men jeg gik under jorden ;) Har ligget med underlivsbetændelse, været væk i weekenden hos en veninde - og så har jeg haft meget svært ved at komme igang med blog og mad igen! Er nu også snottet og med av i hals - og om aftenen kommer feberen snigende!

Nyt i min verden siden sidst:
  • Har taget 600 g på!Men stadig tabt 4½ kg på 3 uger
  • Har vundet to billetter til foredrag med Per Brændgaard om mindfull slikspisning
  • Er kommet på "madhold" hos min diætist hvor vi skal igennem en masse spændende emner, sammen med andre med for mange kg!
  • Er startet på psyk-behandling i dag - mere om det senere når overskuddet er der :)
  • Har vundet et års medlemsskab af smaaskridt.dk
håber at du har det dejligt <3 Vil tage mig sammen til at gøre noget ved min opvask. KNUS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar