To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


torsdag den 25. august 2011

Hvor er jeg genial...

Kære S,
her sidder jeg så i bussen på vejen hjem, med den bærbare tændt, og hotspottet slået til på min telefon. Så nu kan jeg få klaret at blogge mens jeg alligevel intet kan lave :)

Maden gik da helt i kludder. Nuvel, morgen og frokost holdt. Mellem sprang jeg over. Pasta og kødsovs blev erstattet af pasta,kylling, salat og 2!!! hjemmebagte boller! Tilgengæld er det så også hvad der er røget ned, så håber at kunne køre den hjem :) Når jeg engang er hjemme så står den på en iskold cola light - den satte jeg nemlig på køl i formiddags. En times afslapning, og så skal jeg forsøge at få søvn.

Er så træt af min snot, og er nu begyndt at bekæmpe den med dråber af rød solhat. Ville faktisk gerne have begyndt på den i søndags, men da der er alkohol i var det no go med den pencilin jeg fik for underlivsbetændelse :) Pokkers ;)

Hehe.... Er sikker på at "Lille Ib" bliver vild med røde pølser ;) Glæder mig til at grine af de sære madvaner du måske får.

Knus :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar