To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


torsdag den 25. august 2011

God idé!

Kære L

Det lyder som en god idé med at skrive den planlagte mad ned her og så skrive om det blev til det, fordi du evt. ændrede det osv. Så har du det på skrift og kan altid kigge tilbage og se, om du ændrer tanke- og spisemønster undervejs.
Det med diætisten lyder vildt spændende, og jeg glæder mig til du skriver lidt om det herinde! Inspiration er altid godt :-)
Nå, men jeg vil også gerne undskylde for min stilhed, men jeg er virkelig ramt af kvalme for tiden. Derfor spiser jeg hvad jeg umiddelbart har lyst til og kommer ret sjældent ud... Åh, graviditetens lyksaligheder! ;-)
Jeg glæder mig dog rigtig meget til jeg kan komme ud og cykle lidt, så jeg kan få brugt min krop på andet end bare at ligge på...
Og så har jeg ENDELIG fået gennemtrumfet en henvisning til ortopædkirurgisk ambulatorium, dvs. en kikkertundersøgelse! Jeg skrev en ret vred mail til min læge, om at det ikke kunne være rigtigt, at jeg ikke kunne få ordnet mit knæ 'bare fordi' jeg er gravid ... og det hjalp åbenbart - selvom han startede mailen med at skrive at "hvis vi skulle tage det fra den lange ende, så var det ikke 'bare' at være gravid" ...hvilket jeg ikke fattede en bjælde af? Hvis han hentyder at det er hårdt at være gravid, så er jeg klar over det - og hvis han mente at der var flere grunde til at jeg ikke kunne få henvisningen før, så vil jeg da virkelig gerne vide hvad de grunde er?? Hvad tror du han mener?

Well, som sagt er maden ikke særlig sund. I dag er det f.eks. blevet til:

1 lille portion havregryn m/ skummet og sød
1 lille portion bådkartofler m/ketchup, let mayo og let remo
3 røde pølser og 2 brød m/sennep, ketchup, let remo og rå løg

Haha, det er ret tydeligt at jeg er gravid, hva?? ;-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar