To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


onsdag den 3. august 2011

Ååååh...

Kære S,
hold da op en kamp jeg lige har haft for at få mig til at spise morgenmad. Har argumenteret overfor mig selv om hvorfor jeg skulle gøre det! Til sidst røg en rugbrød med ost, og lidt jordbær ned. Blev ramt af en mur af ligegyldighed, men fik den brudt! Hurra!!

Mht. din mad. Tror da det er fint :) Men igen, det kommer an på mængden af pasta osv. Hvis du har mod på det i en periode så prøv at veje din mad, og se hvor stor mængden er. For selvom det egentlig er sundt kan man sagtens få for meget alligevel :)

Hav en dejlig dag :)

Ps. Min "svømmemakker" har lige skrevet og spurgt om vi snart skal svømme igen. Så ehm.. Måske jeg har en aftale tirsdag morgen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar