To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


mandag den 1. august 2011

I'm back!!!

Kære S,
Nu er jeg ved at have gravet mig selv op igen! Har haft en del ting som fyldte, og så er det svært at skabe nye vaner samtidig. Tror og håber at jeg er klar igen ;)

Var ved lægen i dag, ikke pga vægten, men den blev også en del af min dagsorden. Fortalte ham at jeg simpelthen ikke kan overskue det mere, vejer det højest jeg nogensinde har vejet. (120½ kg på hans vægt) Spurgte om der var mulighed for at jeg kunne komme en gang om ugen hos hans sygeplejerske for at blive vejet - og han sagde sgu ja!! :D Han sagde at det da var det mindste de kunne gøre, og hvis jeg kunne bruge det som en slags "hjælp-til-selvhjælp" så var jeg velkommen. Jeg har sagt det før, og siger det gerne igen - kan virkelig godt lide min læge :)

Jeg har ladet stå meget til. Jeg har ikke kunnet overskue alle de kg, som jeg skal af med. Har forsøgt, fejlet og spist endnu mere, som jeg ikke burde.

I dag er jeg begyndt at tælle point igen, og min dag har set sådan her ud:
  • Morgen: 1 sk rugbrød med ost
  • Mellem: Sprang jeg over da jeg spiste sen morgenmad
  • Frokost: 1 sk rugbrød med hamburgerryg, hytteost, tomat og purløg
  • Mellem: Jordbær og 2 sk knækbrød med hvidløgsost
  • Aften: Fuldkornsnudler med grønt og varmrøget laks
  • Mellem: 2 isis Choko småkager og en nektarin
Har spist for 20½ point, og har 24 at bruge af..

De sidste gange jeg har forsøgt at ændre kurs har jeg droppet alt usundt på en gang. Tænker at jeg med mine point nemt vil kunne få det usunde ind i mit regnskab - og at jeg ikke vil gå af med min light sodavand pt, da andet har større prioritering.

Det er dejligt at være tilbage - og glæder mig til at høre om hvordan det går i din verden.

Kæmpe knus <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar