To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


tirsdag den 2. august 2011

Kære L

Ih, hvor er du bare sej! :) Og hvor er det bare dejligt at du har haft sådan en god dag! :-)
Du har fat i den helt rigtige ende med at være tilfreds med at maden er ændret til en start. Jeg tror nemlig ofte man komme til at sætte for mange ting i gang, og så går man død i det alt for hurtigt... 

Jeg har ellers haft en dejlig dag! Vi kørte til Esbjerg ved 13-tiden, hvor vi låner T's kusines lejlighed. Vi har været et smut på gågaden, hvor vi brugte maaaange penge ;-) og så var vi en tur ved vandet efter aftensmaden. Jeg er ret stolt af mig selv madmæssigt, for det er blevet til:

½ sk. rugbrød med 6% ost og marmelade og ½ med fiskefrikadelle
1 valnødde-grovbolle-ting med skinke/ost (minimal dressing)
Økologisk hyldeblomstdrik
1 blomme
Frisk pasta med pesto, salat og kylling (spiste IKKE skindet, men gav det til T!)

Lige om lidt vil jeg spise noget frugt. Vi har appelsiner, blommer, nektariner og blåbær :-) Derudover har vi Sunlolly med vindrue i fryseren :-)

Søde, hvis du kigger på mit mad, ser det så helt håbløst ud? Altså, jeg synes jo jeg har klaret det godt, selvom vi har været på farten det meste af dagen...men jeg er bange for at jeg bilder mig selv noget ind...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar