To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


onsdag den 3. august 2011

Puuuuuuha...!

Kære S,
denne dag har godt nok holdt hårdt. Jeg kom igennem den, men har brugt to point for meget! Meningen var at jeg ville have haft fyldte peberfrugter til aften. Men da jeg var virkelig sulten, så kogte jeg frisk fuldkornspasta i stedet med kødsovs til! Tænker at det kunne være gået meget værre, så er egentlig tilfreds. De sidste dage har jeg også brugt færre point - så mon ikke det går op?!

Tror jeg misforstod dit spørgsmål så :) Altså, hvis det er feriespisning - så kender jeg mange som skejer mere ud. Så ud fra det du skriver så syntes jeg da klart du har fornuft og bevidsthed med i dine valg. Flot :)

I dag har jeg spist:
  • 1 sk rugbrød med ost og jordbær til
  • 1 sk rugbrød med hamburgerryg, hytteost, tomat og purløg (Jaja, jeg ved det. Det samme som de 2 sidste dage. Men det smager godt) 
  • En portion knasende multi cherios
  • Pasta med kødsovs med en masse grønt i og lidt parmesan
  • 2 sk knækbrød med philadelphia light smøreost med peber og forårsløg (Osten kan klart anbefales. Mums den var god... Trængte til et alternativ til min hvidløgsost)
Et pointforbrug på 26 istedet for max 24. Men, de er brugt på rigtig mad, og ikke guf! Det er også et klart plus! Har virkelig været en mærkelig dag. Har følt mig trist uden egentlig at være trist. Følt mig ynkelig uden at vide hvad jeg skulle ynke over. Nu står den bare på afslapning på sofaen med min dyne og en film.

I går købte jeg multi cherios. Har noget tid kørt på mini havrefras, men trængte til et alternativ. Ikke at de her vil blive brugt til morgenmad, for faktisk smager de lidt slik agtigt. Har tjekket indholdet, og det ser ok ud! Tror dog bare jeg vil bruge den til mellemsnack og når den søde tand trænger til lidt godt.

Nå, det var filmen jeg kom fra :) Håber at du og T har haft en dejlig dag sammen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar