To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


onsdag den 3. august 2011

Kære L

Ja, jeg er med på at man får et bedre overblik over, om man får for lidt eller for meget mad, hvis man vejer det - og normalt vejer jeg også min mad. Jeg fik i øvrigt max. 125 gram pasta, hvilket er helt normalt. 
Spørgsmålet gik også mere på, om det så fornuftigt ud i forhold til ferie osv. :-)

Lejligheden her i Esbjerg er på magisk vis nogenlunde kølig, og derfor holder vi slappe-af-indenfor dag indtil aftensmadstid, hvor vi kører til Blåvand. T har nemlig inviteret mig ud og spise, og så vil vi rigtig gerne ud til vandet og dyppe tæerne - eller lidt mere hvis vandet er varmt nok.

Maden i dag
1½ rundstk. med div. pålæg og rød peber
Blåbær
Salat af iceberg, tomat, rød peber og kyllingestrimler og et lille stk. grovflute
Sukkerfri yoghurt med et lille drys havregryn

Det er lidt træls med et feriekøleskab, for der er ikke så meget at vælge imellem...

Håber du har haft en god dag! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar