To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


tirsdag den 2. august 2011

Kære S,
Så gik endnu en dag :) Og hvilken god én ;)

Jeg har været et smut i Netto og købe en tavle. Har på alternativ vis hængt den op ude i entréen. (Var ikke så gode venner med de skruer som fulgte med) Madplanen for denne uge samt planer er skrevet op - og skal nu bare føres ud i livet ;)

Har i dag gennemsøgt nettet for pointliste over snold! Vidste at jeg havde set den et sted engang, og fandt den da også igen. Så nu har jeg lavet mig en lille liste over slik og pointværdi! For slik og snold indenfor rimelighedens grænse skal der være plads til :) Tror at der kommer et heksehyl til 2 points på bordet på lørdag ;) Har også regnet mig frem til at der i min yndligsbradepandekage er 175 points - voldsomt i forhold til mine 24 om dagen.. For ét stykke nøjes jeg jo ikke med. 

Ellers har det været en hyggelig dag. Hentede min lille niece i dagpleje og hyggede lidt med hende. Alletiders charmerende unge :) Har lavet salat med nudler og kylling til min søster da jeg ikke syntes at en indkøbt sandwich ville passe godt til hendes kur ;) Og sidst men ikke mindst har jeg - for anden dag i træk - taget opvasken efter jeg har spist aftensmad... Min mor bliver SÅ stolt af mig hehe..!




Nu til maden;


  • Havregryn med blåbær og skummetmælk
  • Intet
  • En sk rugbrød med ost og hamburgryg. Tomat, purløg og hytteost
  • 2 sk knækbrød med hvidløgsost
  • Fuldkornsnudler med grønt, kylling og lidt feta
  • Jordbær
Har i dag brugt 20 point ud af 24.

Jeg går og overvejer hvad jeg skal finde på med motion. Overvejer at begynde til zumba - selvom rytme i kroppen ikke er det jeg har mest af. Overvejer også at begynde at morgensvømme igen. Og gå ture. Pt. er jeg dog godt tilfreds med at maden er ændret - så kommer det andet til senere.

Lyder godt at yndlingscafeen også er ved at blive mere bevidst om de gode, sunde sager. Hip hurra for fuldkorn...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar