To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


fredag den 5. august 2011

Vaner er en bitch!

Kære L

Jeg har faktisk haft den dummeste og bedste dag i dag. Som sagt skulle jeg til scanning, men den blev aflyst (da jeg var deroppe!!) fordi det var den forkerte jeg var blevet henvist til. Så nu starter jeg forfra, bag i køen. Så jeg var virkelig ked af det og frustreret, da vi kørte fra sygehuset. Heldigvis havde jeg en aftale med en veninde på yndlingscaféen. Oprindeligt var det meningen at vi skulle spise frokost sammen, men fordi min scanningstid blev flyttet fra kl. 14.50 til 12.50 troede jeg ikke jeg kunne nå vores aftale og spiste hjemmefra. Derfor blev det til et glas vand og 2-3 kopper kaffe :-)
Her til aften var det meningen at vi skulle mødes med nogle venner på stranden til grill- og bålhygge, men vejret var ikke til det, så de kom herop i stedet. Vi har grinet og hygget så meget at jeg næsten har ømme mavemuskler :-) Så heldigvis har alt mit dårlige humør forladt mig!

Maden i dag har været meget fornuftig, men jeg har vist ikke helt spist nok....

2 blødkogte æg + et rundstykke
1 sk. rugbrød med fiskefrikadelle og remo
1 øl + 2 sallos (lakrids-bolcheting)
1 chilipølse, kartofler vendt i lidt olie/citronsaft, tomatsalat og hvidløgsflute

I morgen skal vi til indflytterfest, så der kommer det nok ikke til at se så fornuftigt ud :-)


Til sidst vil jeg bare lige sige, at jeg synes det er så flot med alle de ting du gør for dig selv: i stedet for at ligge på sofaen og se film, workouter du på wii'en - i stedet for bare at spise videre af vingummierne, fik du stoppet dig selv! Altså, du SKAL være stolt af dig selv, for selvom der sker små svipsere hist og pist, så får du det stoppet i tide. JEG er stolt af dig, min pige, og det vil jeg altid være! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar