To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


onsdag den 3. august 2011

Ork ja!

Kære L

Du har jo klaret det så fint de seneste dage med færre points end du må få, så de to points du er gået over i dag gør ikke noget :-) Jeg er virkelig imponeret over hvor flot du har klaret det de sidste dage! Er det forresten det helt gamle ww program du følger? Altså, det hvor valgfri mængde kartofler er 2 points, pasta 4 osv.?

Her er det også gået fint, men det bærer dog præg af at jeg ikke har så meget forskelligt mad at vælge af :-) Jeg har dog fået afprøvet nogle grænser i dag, så jeg er meget stolt! F.eks. havde vi købt fryse-rundstykker til morgenmad. Normalt spiser jeg to, men i dag valgte jeg kun at putte pålæg på tre halve og lod det sidste ligge i køkkenet - og det lykkedes mig at lade det sidste ligge!! Normalt ville jeg have spist det med det samme eller lidt senere.
Den anden ting jeg er stolt af, er at vi var ude og spise på en græsk restaurant, hvor vi spiste af buffeten. Helt uden at være klar over det, tog jeg kun en lille smule af det jeg gerne ville have og ikke mere. Der var ikke særligt meget på tallerknen, så da T gik op anden gang, fik jeg ham til at tage et lille stk. moussaka med og sådan en rulle med skinke/ost fyld. På den måde slap jeg for at se buffeten i øjnene igen :-)

Nu er vi tilbage i lejligheden og har fået vores dessert: en sunlolly med vindruesmag, MUMS!!! :D De er bare gode!! :D

1 kommentar:

  1. JEG ER SÅ STOLT AF DIG!!! Sådan en buffet er den rene fælde....!!!

    SvarSlet