To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


fredag den 5. august 2011

Det er helt okay...

Kære L

Selvfølgelig er det træls at gå over sine points, når det er gået så godt, men du er selv inde på det helt rigtige: at det er noget du skal have indarbejdet, så du ikke får dårlig samvittighed. Det er jo netop en del af livet at der kommer dage, hvor maden bare ikke lige passer ind i en sund livsstil.
Kig på det du har spist i går og klap dig på skulderen!! Søde, det er satme flot klaret! Du har jo haft en helt kanon dag, som du sluttede af med kebaben. Ja, måske ikke det bedste, men det skal nu nok gå alligevel!
Det er så fedt at læse at du har nogenlunde styr på dine tanker! Altså, du ved hvilke tanker der er forkerte og uhensigtsmæssige, og det betyder at du er kommet langt! Jeg er stolt af dig!

Her går det stille og roligt. Vi orkede ikke at lave mad i går, da vi kom hjem så det blev burger og pommes, og som hver gang jeg får sådan noget, begynder min mave at skabe sig. Well, så kan jeg lære det!
Min scanning er jo i dag, så jeg er bare glad!! Den er endda blev fremskudt, så i stedet for kl. 14.50 kan jeg nu komme til kl. 12.50 (hvilket betyder jeg har lidt travlt).

Hav en dejlig fredag! :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar