To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


fredag den 5. august 2011

Lidt blandet...

Kære S,
Min veninde syntes pludselig vi skulle i byen i går, så der endte jeg! Der skete dog ikke en skid, så efter en strawberry daquiri og en kebab!! tog jeg hjem igen. Var dog trættere end træt, så fik intet skrevet.

I dag har jeg det helt vildt dårligt. Ikke fysisk, men psykisk! Er så ked af jeg spiste kebab igår, og dermed ikke overholdt mine point. Samtidig er det også en følelse som jeg er nødt til at arbejde det. Det vil ikke være sidste gang jeg ikke overholder mine point. Der vil komme fødselsdage, fester, dage hvor jeg måske ikke kan holde min overspisetrang i skak. Men jeg er nødt til at vende tilbage til en ny dag med hovedet højt.

Men ellers så dagen sådan her ud:

  • 1 sk rugbrød med smøreost
  • 2 knækbrød med ost
  • Rugbrød med chilispegepølse, grønt og hytteost
  • 2 knækbrød med smøreost
  • Kartoffel/porresuppe med sprød parmaskinke og purløg
  • Kebab
  • Strawberry daquiri
Ved ikke lige hvor meget jeg overskred, tror egentlig kun det er kebaben som hænger. Og det er vist 12 point ca :) Nå, ny dag, nyt regnskab :)

I går nat havde jeg en drøm, hvor jeg gik helt amok i mad. Ville ikke skrive det op, for ingen skulle vide jeg havde spist det. Og da jeg vågnede var jeg sådan lidt "Hvem var det du prøvede at snyde der - altså udover dig selv". Har aldrig formået at aftale med min krop at kalorier skulle holdes hemmelige - og den derfor ikke skulle tage på ;)


Hav en god fredag :) Jeg vil putte mig på sofaen med en film, inden opvask og frokost :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar