To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


fredag den 5. august 2011

Fredag, åh fredag

Sødeste S,
tak for støtten og de søde ord. Det betyder så meget!! Håber ikke at du skulle døje med ondt i maven for længe. Nogle gange vinder de nemme løsninger altså bare...

Startede dagen med at være sådan lettere øv. Spiste morgenmad, lagde mig på sofaen og så film - og slukkede den efter 35 min! I stedet fandt jeg nye batterier til mit wii board og tog 30 minutter wii fit plus free step! Var ved at give op efter 3 min da jeg syntes jeg fik ondt mærkelige steder, og ikke mente jeg kunne gennemføre. Lavede små aftaler med mig selv undervejs, og pludselig var de 30 min gået. Og jeg var pisse stolt, og ikke mindst i meget bedre humør.

Maden i dag har været lidt dum. Troede det var noget kotelet rest jeg havde i fryseren med en masse grønt - viste sig at være kødsovs. Så endnu en gang i denne uge fik jeg pasta og kødsovs!

Var nede i byen her til aften og skulle lige holde en pose vingummi for min niece. Da jeg har puttet den 3. vingummi i munden går det op for mig hvad det er jeg laver...! Og stopper så vanen der ;) Sgu skræmmende så vane-agtig man handler nogle gange. 

Men til maden:
  • 1 sk rugbrød med smøreost og en nektarin
  • Kartoffelporresuppe
  • Youghurt med cherios
  • Pasta og kødsovs
  • Fredagsguf (1 kinder chokolade og lakrisal)
  • 3 vingummier 
Har brugt 22 point i dag. Egentlig havde jeg skrevet to sk knækbrød på her til aften, men er ikke sulten, så har droppet dem. Gav mig selv plads til lidt slik i eftermiddag. For 4 point! Har stadig 2 pakker lakrisal i skabet. Er lidt en test for at se om jeg kan lade dem ligge.
Synes jeg har været sulten efter frokost, og var det også i går efter suppen. Ved ikke om det bare ikke mætter nok. Ristet rugbrød i tern kunne måske være en mulighed at putte i næste gang.

Hvordan har din dag været? :)

<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar