To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


søndag den 7. august 2011

Hverdagen truer....

Kære S,
skønt at den dumme dag blev vendt til en lidt gladere en af slagsen. Håber de arbejder hurtigt så du snart kan få scannet dit knæ. Det er da ikke til at holde ud at du skal humpe sådan rundt :(

Er faktisk også stolt af mig :) Jeg ved dog at der skal lægges mere energi i at få det til at køre nu hvor ferien er slut og dagligdagen igen begynder. Jeg ved at jeg får lyst til overspisning når jeg bliver presset/trist/frustreret, så overvejer om der bare permanent skal ligge et stk choko i min taske. (indenfor en rimelig pointgrænse selvfølgelig) Nu må jeg se hvordan det går - psykisk er jeg forberedt på det kan blive sværere nu :)

I går kom kæresten, og det plejer altid at være ham der laver mad. Men eftersom JEG ved hvordan maden nu skal laves, og jeg bliver hysterisk hvis han laver det forkert - ja, så måtte jeg i køkkenet. Resultatet blev det her:


Kylling med pesto/tomat ost og parmaskinke, salat og hjemmelavede bådekartofler. Der blev hygget lidt mere om aftenmaden nu det var lørdag, og ikke blot var mad til mig selv. Alligevel blev dagens pointmængde overholdt. Synes det er perfekt at kunne sammensætte maden sådan - festligt :)

Ellers så dagen sådan her ud:

  • 1 sk rugbrød med smøreost og melon til
  • 1 sk rugbrød med chilispegepølse, hytteost og grønt
  • 2 sk knækbrød med smøreost
  • Kylling med pesto/tomat ost og parmaskinke, salat og hjemmelavede bådekartofler
  • Cherios 
Jeg synes jeg spiser helt vildt meget. Og alligevel har jeg snydevejet mig, og kan se gode resultater. Det er SÅ vildt hvor meget man kan få og stadig tabe sig når man bruger sine kalorier rigtigt.

Håber at festen var god :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar