To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


onsdag den 10. august 2011

Fantastiske tirsdag

Kære S,
jeg har bare haft den bedste dag længe. Jeg var jo ved lægen, og havde som sagt tabt 3,6 kg den sidste uge. Det udløste sushi af kæresten, og jeg gav biobilletter til "Abernes planet".

I bioen skulle vi jo have sodavand og slik. Jeg havde i bussen sagt til kæresten at jeg ikke turde tage en af de der bittesmå poser chips, for var bange for at jeg ville få for meget lyst til dem efterfølgende. Jeg havde derfor besluttet at jeg gerne ville have heksehyl - mit yndlingsslik :)Men havde de dem?! NEJ! Så jeg købte intet slik. Istedet spiste jeg lidt af den pose kæresten købte. Der var 150 g i, og kostede 7½ point for sådan en pose. Det er jo ikke galt. Tror jeg spiste 10 stykker.
Da vi sad og snakkede inden vi gik i biksen, havde jeg kigget hen på størrelserne af glassene. Plejer at tage en stor sodavand, men tænkte i dag "du kan godt nøjes med en mellem". Så jeg nappede en mellem cola zero :)

Min dag har set sådan her ud:
  • En skive rugbrød med smøreost
  • En skive rugbrød med hamburgerryg, hytteost og agurk
  • Cherios
  • Sushi
  • Ca 10 stykker slik
Jeg har bare haft en rigtig dejlig dag altså. Og på Sushirestauranten var der endda en som sagde til sin veninde "Sikke en fed skjorte"... Pssst, det var min hun snakkede om! Hurra :D Nu vil jeg putte mig under min dyne og sove :) Sov godt verden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar