To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


fredag den 12. august 2011

Puha altså!

Kære L

Jeg har ikke været på vægten i lang tid, for jeg har simpelthen været bange for at den ville vise mig et 3 cifret tal. Det har jeg aldrig været oppe på og det har jeg heller ikke tænkt mig at jeg skulle - og hvis jeg så ikke gik på vægten, kunne jeg jo ikke se om jeg var der, vel... *smiley, der ruller med øjnene*
Men i dag gjorde jeg det altså alligevel. 
Den 27.5. sagde vægten 94,8 kg. og det var sidste gang jeg vejede mig (bortset fra en gang i sidste eller forrige måned) og i dag - knap 3 måneder senere - sagde vægten 95,5 kg! Så alle mine tanker om at have taget på i sommerferien, har faktisk ikke passet (ja okay, bortset fra 700 gram!). Lidt vildt at tænke på, ik?
Det må jo så betyde, at jeg har nogenlunde styr på maden i forhold til at holde vægten! Det er virkelig noget der gør mig utroligt glad, for så ved jeg jo godt at det er muligt at tabe mig uden at skulle gøre det helt store for det! FEDT!! :-D
Nå, jeg vil ud og have lidt morgenmad :-) Hav en dejlig dag og en skøn weekend! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar