To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


onsdag den 10. august 2011

Kram til dig!!

Kære S,
er ked af du er i en dårlig periode. Læste dit indlæg i bussen, og har tænkt lidt over hvad jeg skulle foreslå. Jeg kender jo selv til de skidte perioder hvor der ingen overskud er. Er egentlig kommet frem til to forslag
  • Du tager den med ro, og lader point være point. Du fokuserer på de gode valg du tager, hvis du gør noget andet end du plejer, skriver hvis du synes du har været sej. Lad være med at lade dig stresse af hvad "du burde", men se på de positive ting du gør!
  • Du tæller point. Og evt lader 4 point hver dag gå ind i et regnskab du kan bruge til at skeje ud i weekenden. Du skal selvfølgelig stadig fokuserer på det positive, og reflektere over dine valg. 
Jeg vil ikke have du slår dig selv i hovedet med du er dum! For det er du ikke! ALLE har dårlige perioder hvor tingene bare ikke fungerer. Jeg har selv lige haft en, og vil gøre ALT for at hjælpe dig igennem din. Op med hovedet smukke! Du er sej, og du kan godt :) Har lige købt Ude og hjemme (jaja mormor!) fordi der var nogle opskrifter på frokostretter. Prøver at kigge dem igennem og udregne point hvis der er noget spændende.

Min dag har været fin madmæssigt. Har brugt 20½ point.

  • 1 sk rugbrød med smøreost
  • 1 sk rugbrød med hamburgerryg,et skrabet lag hvidløgsost og agurk
  • 2 sk knækbrød med smøreost
  • 2 madmuffins med salat
  • 2 isis småkager (2 p)
  • Cherios
Kæresten har bagt tærte mens jeg var på job. Og den ser bare lækker ud! Må dog vente til i morgen aften med at smage den. Men så er der også madpakke klaret til jobbet jo :) 

Kæmpe kram til dig... Er her for dig <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar