To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


lørdag den 13. august 2011

Sygdom...

Kære L

Vi skulle have været ude hos nogle venner hele dagen i går, men jeg lagde mig syg. Først med en kæmpemæssig spændingshovedpine, som gik over i et maveonde :-( Så det var egentlig bare det min fredag gik med.
I dag har jeg det lidt bedre, og det bliver jeg også bare nødt til for vi er på vej til forfest (!!!) og derefter festival her i byen! Derfor har jeg heller ikke lige så meget tid til at skrive...

Søde, hold fast i alle de negative tanker du har om 'the chokolate incident' og tag dem frem igen næste gang du får lyst. Du har ret i at vi vidste det ville komme, for det gør det jo for alle på et tidspunkt, men i stedet for at banke dig selv i hovedet, så brug det! Jeg ved godt at du ved det her, men jeg ville alligevel bare sige det, for jeg ved jo hvor hård du kan være ved dig selv!

Hav en rigtig dejlig weekend, søde! Jeg glæder mig til at høre hvordan resten af din kommer til at gå :-)

Kæmpe kram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar