To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


tirsdag den 9. august 2011

Pral, blær og hurra

Hold kæft hvor er jeg bare sej altså! Har tabt 3,6 kg her på den første uge. Nok til at vinde mit væddemål med kæreste om et tab på 3,5 kg. Så nu står den på sushi og bio i aften :) Skal bare lige bearbejde min hjerne og give mig lov...

Nu vil jeg ligge mig på sofaen og kigge bøger. Lånte blandt andet en diabeterkogebog på biblioteket, tænkte der ville være gode opskrifter for en som mig. Hav en god dag

Kram fra seje mig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar