To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


torsdag den 11. august 2011

Tak fordi du er dig!

Kære L

Jeg har besluttet at lægge tælleriet på hylden indtil jeg starter på uni igen. Jeg har brug for en forudsigelig hverdag, for lige nu er det aldrig til at vide hvor vi er når vi bliver sultne. Vi er alt for spontane til at kunne planlægge madpakker, og lige for tiden har vi ikke nogen madfantasi... :-/
Som du også skrev, så vil jeg glæde mig over de gode valg jeg tager i hverdagen, og så ellers bare leve almindeligt - selvfølgelig uden at gå all in på kalorierne.

Så til dagens JUBIIIII-ting:

  • Frokosten blev mere kalorietung end forventet, så derfor lavede jeg kinesisk-inspireret suppe til aftensmad. Jeg tilsatte kun 1 'brik' nudler og ellers masser af grønt og fisk! ;-D
  • T er på vej ned på tanken as we speak efter slik. Han spurgte om jeg skulle have noget med, og det eneste jeg bad om var en juice. Vi har nemlig lige været over grænsen, hvor vi købte Sallos (sådan nogle lakrids-bolcher). Derudover vil jeg lave en lille dessert (hvis jeg bliver lækkersulten) af æblemos, hk. hasselnødder og hk. chokolade
Tak fordi du er der for mig, og fordi du tror på at jeg kan komme tilbage! :)

Kæmpe krammer <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar