To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


torsdag den 11. august 2011

Træt og glad :)

Kære S,
synes det er en god plan du har lagt. Er altid nemmere når man har lidt struktur :)

Nu har jeg overstået endnu en arbejdsdag. Har købt en saft og stilt i køleskabet på jobbet hvis jeg bliver lækkertørstig. Har faktisk klaret dagen ganske fint :)

  • 1 sk rugbrød med smøreost
  • 1 sk rugbrød med æggesalat lavet af et æg, hytteost og krydderier
  • 2 sk knækbrød med hytteost
  • Et stykke tærte med kartofler, løg og champ, dertil tomatsalat
  • Cherios
  • ½ pk lakerol
Har brugt alle mine point i dag :) Men det har været en god dag, og kan mærke at jeg ikke har trangen til at skeje ud pt.  Det er virkelig dejligt at jeg ikke hele tiden har lyst til at proppe mig med usunde sager, men at jeg har et blodsukker i balance, og poweren til at træffe de gode valg. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar