To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


mandag den 8. august 2011

Tælle kalorier vs. ww

Kære L

Jeg har taget en beslutning. Jeg vil i gang med at følge ww igen. Grunden er primært at jeg synes det er lidt for besværligt at skulle veje al min mad, men også at du følger ww. Du har så mange gode opskrifter osv. som jeg gerne vil lave, og så synes jeg det er nemmere hvis vi begge følger det samme. Det vil også gøre det nemmere for mig, når jeg skal starte på uni igen, at sådan noget som (det meste) frugt og grønt er gratis.
Nu skal jeg så bare lige ned i kælderen og se om jeg overhovedet kan finde mine ww-ting igen :-)

Håber det ikke er alt for hårdt at starte på arbejde igen!

Kæmpe kram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar