To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


onsdag den 10. august 2011

Du har fortjent det!

Kære L

Jeg kan godt forstå du havde en fantastisk dag i går - og du har fortjent det! Jeg synes det var rigtigt sejt gjort at du ikke købte noget i stedet for heksehylene! :-)

Jeg har til gengæld en lidt underlig dag.. Den startede fint med at jeg var sammen med min veninde og hendes søn på 8½ måned. Jeg skulle kigge efter ham, mens hun skulle ind på sygehuset og have svar på en scanning. Bagefter inviterede hun på café. Jeg fik en sandwich med laks (brødet var fuldkornsmærket). 
Til aftensmad har vi fået kyllingeoverlår (ingen skind til mig) med mos af blomkål, kartofler, løg og gulerødder. Umiddelbart efter aftenmaden fik jeg rigtig ondt i maven og måtte af med det igen. Jeg tror jeg er ved at blive syg, for i går havde jeg det også skidt: tung i hovedet, træt og ondt over det hele. Jeg synes ellers ikke jeg har mærket noget til i dag, men jeg har jo også været af sted... Nå, men nu er jeg i hvert fald sulten igen...

Jeg ved simpelthen ikke om jeg er gearet til det her lige nu. Jeg vil jo så gerne tabe mig, men energien er bare i bund, og det eneste jeg tænker på er at 'dumme' mig... Måske skal jeg bare sørge for at få så mange succeser, at jeg får modet til at gå RIGTIGT i gang?  Men hvad kendetegner så en succes?   

Åh altså...jeg synes sgu mit hoved modarbejder mig for tiden...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar