To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


lørdag den 13. august 2011

Så skete det...

Kære S,
er glad for at din vægt ikke er så slem som du frygtede. Sjovt som man kan bilde sig selv ting ind, og være bange for at se tingene i øjnene. Godt at du steg på "monstret" og fik det afkræftet.

I går skete det så. Jeg gik amok med chokolade og chips, med det resultat at jeg har sovet dårligt i nat, og haft sådan en "blaaaah"-følelse i kroppen. For det er jo ikke det den er vant til pt, hverken mængderne eller fedt- og sukkeragtig. Nå, men ny dag, nye muligheder. Jeg må op på hesten igen. Vidste jo at det ville kunne ske, men nu har jeg sgu så syndet nok for denne uge.

Ellers har maden været ganske fin. Overholdt mine point indtil "syndfloden" af usunde sager kom ind i billedet.

Hvordan gik din fredag? God weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar