To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


mandag den 8. august 2011

Hehe, jeg har skjulte talenter!

Kære L

Hvordan kan jeg modstå en daimkage? Ja, jeg ved det godt nok heller ikke! Men jeg har faktisk rigtig nemt ved at sige nej tak når jeg er til fest - til mad, vel at mærke ;-) Mange gange resulterer det i at jeg faktisk får spist for lidt, fordi jeg ikke rigtig føler sult når der først en kommet bare en enkelt genstand ned. Ja, og så er jeg også lidt bange for ting, der smager så godt... Lyder det underligt? Ja, men det er nok angsten for ikke at kunne sige stop, hvis jeg først giver mig hen til smagen...

Ellers har dagen været ok. Jeg fandt mit pointshæfte og lommeregneren, så nu er jeg godt på vej! Jeg ved faktisk ikke hvad programmet hedder? Bag på mit pointshæfte står der 2005? Det er med flex, altså f.eks. valgfri mængde kartofler til 2 points. Det er da noget af det samme du kører, ik?

Aftensmaden blev ikke så hensigtsmæssig, for vi har fået en restaurant her i byen der har kinesiske-, thailandsk-, sushi-, hong kongretter samt mongolian, og den har jeg haft lyst til at besøge i noget tid efterhånden. Så vi blev enige om at få trangen stillet, så ingen af os skulle tænke mere over det :-)
Maden var lækker, men også lidt fedtet, og det skuffer mig bare gang på gang, men sådan er det jo. Til gengæld havde de lækker sushi og rispapirruller! Jeg har selv eksperimenteret med rispapirruller herhjemme, men det er som om de altid bliver for snaskede. Nu har jeg fået bekræftet at de kan laves lækre, så jeg vil helt sikkert prøve at lave dem igen!

Maden i dag har været lidt underlig - og har båret præg af total mangel på fantasi:

1 sk. rugbrød med hamburgerryg, friskost, agurk + tomat og appelsin
1 lille gulerod
½ portion 0 pointssuppe med ca. 75 g. kammuslinger og ca. 10 g. rejer
1 sk. rugbrød med hamburgerryg og ital. salat
1 sk. rugbrød med røget filet og ital. salat.
Spise ude

Ja, der er klart røget for meget rugbrød ind og det kunne jeg også godt mærke i maven, men nu har vi både knækbrød og rispapir igen, så der skulle være en chance for at kunne få noget andet :-)

Nej, man må ikke videregive ww's opskrifter, men jeg tænkte også mere vores egne (hvis vi nu skulle være så geniale at finde på noget helt exceptionelt) :-)

Nå, jeg er ved at få skrivekrampe! :-) Hygge hejsa!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar