To hunkøn blogger om glæder, frustrationer, gode råd, hurra-oplevelser gennem den fælles vægttabsrejse de er draget ud på.
Hvis du vil læse mere om os, og baggrunden bag bloggen kan du læse vores indlæg her;
http://slippippiloes.blogspot.com/2011/05/lidt-om-tankerne-bag-bloggen-og.html


søndag den 7. august 2011

Meget doven søndag!

Kære L

Puha, vi var til indflytter fest i går, så dagen i dag er foregået på sofaen. Jeg har egentlig ikke haft det dårligt, men jeg har været meget træt!!
Selvom der er røget ca. en million kalorier ned i form af alkohol, så var jeg super god med maden i går!! :-D

1 rundstykke og 2 blødkogte æg
½ sk. rugbrød m/ 4% friskost/hamburgerryg/agurk, ½ sk. rugbrød m/schnitzel
Ribs (der var ca. 4 knogler, så ikke så meget kød), 3 spsk. kartoffelsalat, div. salat og hjemmebagt brød
1 TSK. dessert (daim-islagkage, som smagte fuldstændigt helt og aldeles vidunderligt!!)

Jeg lod desserten være og smagte i stedet ved T og spiste slet ikke af chipsene!! Jeg er stooooolt!! :-D For det kan være nemt nok at sige til sig selv, at med alle de kalorier der kommer ned i form af alkohol, så kan det sgu være lige meget om der kommer nogen ned i form af dessert også, men det er jo netop LØGN! For så længe du har alkohol i kroppen, forbrænder du ikke dine mad-kalorier! DERFOR er det lidt nemmere for mig at holde igen med mad-kalorierne :-) Lyder det egentlig åndssvagt?

I dag har maden ikke set så fornuftig ud:
1 sk. rugbrød m/friskost, hamburgerryg/schnitzel
1 rundstykke m/hamburggerryg/røget filet, friskost og agurk
McD
Resterne af McD
Formodentlig tomatsuppe m/ kød og melboller (men kl. er snart 22, så ved ikke om jeg gider lave det :-) )

Nå, men alt i alt har jeg haft en dejlig weekend! :-) Og det er dejligt at se at det kører sådan for dig! Faktisk blev jeg ret sulten, da jeg læste om dine bage-projekter i dag! Måske skal vi tilføje en opskriftside til vores blog?

Kæmpe kram til dig!
Ps. Du skal nok klare hverdagen! Nu er du i hvert fald forberedt - og det er i øvrigt godt at have ét eller andet med i tasken, som kan udgøre det for tidligere tiders trøstespisning (men husk nu at chokolade smelter i varmen! ;-) )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar